Handmade clothes and accessories by NA-YO Clothing
The ambiguity between the sexes, understand if we’relooking for a man or a woman, here is the trump card of contemporary aesthetics.
The fashion industry is able to influence people and subvert the costumes. We mustn’t be restrained by the rigor of creations designed only “for him” or “for her “, but we can indulge in androgynous bodies, which have features contemporary unisex.
A woman is not only a miniskirt and a man doesn’t live only with a tie, so this is the thought that has contributed to the birth of the woMAN collection .
photography by Simona Gallo
Vestiti ed accessori handmade di NA-YO Clothing
L’ambiguità fra i sessi, quello strizzare gli occhi per mettere a fuoco e capire se stiamo vedendo un uomo o una donna, ecco la carta vincente dell’estetica contemporanea.
La moda è un settore in grado di influenzare le persone e sovvertirne i costumi. Non dobbiamo più essere frenati dal rigore di creazioni pensate solo “per lui” o “per lei”, ma ci si può sbizzarrire su corpi androgini, che possiedono coeve caratteristiche unisex.
Una donna non è solo una minigonna e un uomo non vive solo con la cravatta addosso, questo è il pensiero che ha contribuito alla nascita della collezione woMAN.
fotografia di Simona Gallo