24h Week Month

NA-YO | woMAN collection FW2012/13

15.05.2012 | Fashion
feeldesain-NA-YO--woMAN-collection-FW2012_13-open

Handmade clothes and accessories by NA-YO Clothing

woMAN collection FW2012/13

The ambiguity between the sexes, understand if we’relooking for a man or a woman, here is the trump card of contemporary aesthetics.
The fashion industry is able to influence people and subvert the costumes. We mustn’t be restrained by the rigor of creations designed only “for him” or “for her “, but we can indulge in androgynous bodies, which have features contemporary unisex.
A woman is not only a miniskirt and a man doesn’t live only with a tie, so this is the thought that has contributed to the birth of the woMAN collection .

photography by Simona Gallo

Vestiti ed accessori handmade di NA-YO Clothing

woMAN collection FW2012/13

L’ambiguità fra i sessi, quello strizzare gli occhi per mettere a fuoco e capire se stiamo vedendo un uomo o una donna, ecco la carta vincente dell’estetica contemporanea.
La moda è un settore in grado di influenzare le persone e sovvertirne i costumi. Non dobbiamo più essere frenati dal rigore di creazioni pensate solo “per lui” o “per lei”, ma ci si può sbizzarrire su corpi androgini, che possiedono coeve caratteristiche unisex.
Una donna non è solo una minigonna e un uomo non vive solo con la cravatta addosso, questo è il pensiero che ha contribuito alla nascita della collezione woMAN.

fotografia di Simona Gallo

[via]

Don’t forget to follow Feeldesain on Twitter Facebook  + Pinterest to get all the latest updates.

Follow Me on Pinterest